2020. február
25feb09:0016:00Elégedett ügyfelek, elégedett partnerek
Esemény leírása
ELÉGEDETT ÜGYFELEK, ELÉGEDETT PARTNEREK - hogyan kommunikáljunk üzletfeleinkkel? "Ha nem törődünk az ügyfeleinkkel, megteszi helyettünk más." - Ken Blanchard Hogyan függ össze az ügyfelekkel történő kommunikáció az üzleti eredményességgel? A vásárlói gondolkodás jellemzői Az
Több
Esemény leírása
ELÉGEDETT ÜGYFELEK, ELÉGEDETT PARTNEREK – hogyan kommunikáljunk üzletfeleinkkel?
“Ha nem törődünk az ügyfeleinkkel, megteszi helyettünk más.” – Ken Blanchard
Hogyan függ össze az ügyfelekkel történő kommunikáció az üzleti eredményességgel?
A vásárlói gondolkodás jellemzői
Az ügyfélkezelés, mint versenyelőny
Hogyan tudunk partnereink fejével gondolkodni?
A személyes hatásgyakorlás jelentősége és módjai
Az eredményes ügyfélkezelés szabályai
Ügyintézés telefonon és e-mailben
Hogyan kovácsoljunk előnyt a panaszokból, reklamációkból?
Előadó: Bíró Katalin (Kitty)
REGISZTRÁCIÓ
Időpont
(Kedd) 09:00 - 16:00
Helyszín
Pest Megyei KISOSZ
1115 Budapest, Bartók Béla út 134.