2023. április
11ápr09:0011:00Ellenvetések kezelése "ONLINE" ELŐADÁS
Esemény leírása
ELŐADÁS FELVÉTELE 1. RÉSZ ELŐADÁS FELVÉTELE 1. RÉSZ (1.kiegészítés) ELŐADÁS FELVÉTELE 1. RÉSZ (2.kiegészítés)
Több
Esemény leírása
ELŐADÁS FELVÉTELE 1. RÉSZ
ELŐADÁS FELVÉTELE 1. RÉSZ (1.kiegészítés)
ELŐADÁS FELVÉTELE 1. RÉSZ (2.kiegészítés)
ELŐADÁS FELVÉTELE 2. RÉSZ
ELŐADÁS ANYAGA
Ha már megelőzni nem sikerült, akkor hogyan kezeljük a felmerülő ellenvetéseket?
Kedves szolgáltató vállalkozó!
Bizonyára sokat hallottál már a kifogásokról. Sok előadás, tréning szól azok kezeléséről, mégsem találod a kulcsot az ügyfeleid kifogásaihoz?
Minden helyzetet ugyanúgy akarsz kezelni? Csodálkozol, hogy nem működik? Az emberek különbözők, miért gondolod, hogy a felmerülő ellenvetések egységesek lesznek?
Szeretnél megismerni egy a szokásostól eltérő megközelítést, amit a személyes értékesítési kommunikációban hatékonyan alkalmazhatsz?
A „kaptafa megoldások” ideje már régen lejárt!
Differenciálnunk kell a felmerülő negatív reakciók között.
Szeretnéd felismerni, milyen ellenvetéssel is állsz szemben?
Jó lenne pontosan tudni, mi is áll az ellenvetések hátterében?
Szeretnél megoldást kapni a különféle ellenvetésekre?
Szeretnél magabiztos tudást szerezni az ellenvetések kezelésében is?
Előadó: Dr. Gyarmathy Miklós
REGISZTRÁCIÓ
Időpont
(Kedd) 09:00 - 11:00